fredag 16 januari 2009

Gomööra.

Je je, det gick som jag trodde. 0.5 kg upp.
Det konstigaste är att jag inte känner mig lika depp som ja gjorde under jul å nyår när de gick åt pipsvängen. Kanske för att det finns mycket att skylla på idag, förutom att jag kanske ätit lite för mycket skit under veckan. Haha. Alltid skönt att ha något att skylla på. :P
Otroligt härligt att inte bli deppeli-depp för lite motgångar i alla fall. Jag blir det så jäkla lätt annars. Fast jag kanske har blivit van med att det inte alltid går bra. Två steg fram och ett tillbaka vet ni.

Veckans Vikt och Mått:
Vikt: 83,9 kg (+0.5)
Midja: 89.5 cm (-0.5)
Byst: 105 cm (+-0)
Mage: 95 cm (-1)
Höft: 98.5 (-0.5)
Arm: 33 cm (+-0)
Lår: 55,5 cm (-0.5)

Neråt går det med måtten. Sakta med säkert. Naannii is Happyface! :D

Dagen är fullt planerad. Börjar jobba 8.45 å slutar inte förän 19.45. Coop-dag idag. Sen när jag slutar ska jag ta mig en liten tripp in till Ludvika för att hämta Pisa. :)
Lååång dag idag. Sen blir det sova, så jag orkar upp å jobba imorn också.
Gött med kort dag imorn i alla fall (slutar klockan ett) . Söndag är ledig! Wihoooooo. :)

Höres.

1 kommentar:

Anonym sa...

muskler väger mer än fett, glöm inte de;)

Kram Vic