fredag 17 september 2010

Sommaren 2010

Sommaren 2010 svischade förbi likt ingenting annat.
Fort gick det. Nästan för fort!
Den där "Beach 2010"-kroppen kom inte riktigt till mig den här sommarn heller
(och jag var väl inte riktigt ensam om det heller skulle jag tro?),
men ändå har jag haft så jävla mycket skoj denna sommar.
Så jäkla många minnen bär jag med mig härifrån när löven gulnar, regnet faller och kylan kommer.
Minnen från sommaren 2010.

Vad som än kan sägas, så var det en förjävla bra sommar! :D

Rob's student

Kärleksmiddag i en uppblåsbar roddbåt mitt i stan


Härliga varma kvällar


En jäkla massa tok med Louie

Vansbrocrusingen

Soliga dagar i bara bikinin

Bilköer
Gröna dagar vid vattnet


Myspys med Lillis

Kalasande av både låg och hög nivå

Tupplurer utöver det vanliga

Partyprissar med spring i benen

Rallycross EM i Höljes

Absolut motormupps-solning

Buspöjkeras hyss

Häftigaste (och farligaste) vattenrutschbanan någonsin

Flera dagar av otroligt trevligt sällskap, nya människor, alkoholhaltiga drycker, motorsport och badpausar

Lille Hugo kom för att stanna

Dataälskare nr 1

Härliga dagar i gräset

Flera 1000 timmar med mina kollegor i orange

Watercross i Särna

Folkracetävlingar

Fighter

En underbar semesterresa med min käraste

Karusellåkning och häng på Liseberg

Suget i magen man fick av "Tranan" på Skara sommarland

osv osv osv...

Skulle kunna fortsätta hur länge som helst med saker jag ÄLSKAT med denna sommar.
Men det orkar jag faktiskt inte. I mitt minne lever de kvar, alla de där sakerna.

Och jag tackar alla människor som varit med och bidragit till att den här sommarn blev så jävla bra som den blev! Både gamla vänner, och nya.
Tackar mig själv för att jag faktiskt hängt med på saker, GJORT saker...
och njutit av dem till fullo!

Tackar sommarn att den kom,
och för att den gick,
för att ge plats åt en vinter och en vår med nya minnen,
innan nästa sommar kommer knallande.
Med ny värmebölja, härliga dagar och människor...
och sist men inte minst ett Rallycross EM i Höljes till! :D
För det var ändå sommarens största överraskning.
I love it!

Då var det kanske dags att börja satsa på beach 2011 istället då? ^^

Inga kommentarer: