tisdag 14 september 2010

Klirr

Sugen på att träna, men inte springa, för det gjorde jag ju igår.
Tänkte ta en match med boxningssäcken, men kom plötsligt på min onda näve.
Så det fick helt enkelt bli en liten långkvällspromenad med vovven, en god middag och så lite diskelidiskning av diskberget som blivit kvar sedan Lördagskvällen istället...

När jag ändå diskade alla de där glasen, så tyckte jag det var lika bra att motverka att det skulle bli lika mycket disk efter nästa fest...så jag tappade ett lite så där snitsigt med mina diskmedelskletiga händer så det gick i tusen bitar. Och när jag ändå höll på så var det väl lika bra att fortsätta med ett till?
och passa på att förstöra den redan mongohanden med ett litet skärsår i samma veva? ^^
Perfekt, nu är det i alla fall två glas färre till nästa fest! ^^
Haha, fy fan!

Lycka, varje dag, flera gånger om.
och ändå älskar jag det här livet!

Imorn vankas det roadtrip med sötaste Louie som äntligen kommit hem från Turkland.
Säkert är hon bajsigt brun också, så ska jag hänga med där och inte se ut som en blekfis är det foundationrally som gäller imorn bitti. ;)
Har frågat Yen också, får hoppas ho hänger på, så blir de en dag i riktig girlpower anda. Alltid trevligare än trevligast.
Insjön ska få sig ett besök. Kom på igår att det fan inte är så ofta man är dit.
Och löningsdag är det också. Perfa!

Planerar joggingtur till kvällningen imorn också. Kanske ska man försöka sig på en 6 kilometrare?

Idoltittning. Check!

Inga kommentarer: