onsdag 29 september 2010

Att bli bättre

7,92 kilometer blev det!
Skönt var det, och relativt snabbt gick det.

Från att själv ha sprungit vändan på 49 minuter och 15 sekunder minskade vi kusiner ner det till 48 minuter och 25 sekunder. Det betyder att en kilometer tog oss 6,06 minuter att springa.
Snabbaste vi någonsin sprungit tror jag? och längsta också för den delen!
Gööött!

Joggingen flyter på bättre än någonsin!
Det går bättre och bättre, blir enklare och enklare...
Och jag kan!
Jag har lärt mig andas, klara av utan att stanna...
Och för varje vända känns det vad jäkla mycket skönare det blir.
Flåset finns där, såklart.
Men jag kan springa i över 40 minuter, och prata på samma gång.
Det är helt sjukt, för att vara jag!

Inte ens efter en vända som idag är jag slut,
Jag hade lika gärna kunnat dra av ett par kilometer till när jag ändå var igång.
Så förbaskat skööööönt att känna så!

Stolt tjej!

Från soffpotatis till träningsälskare...
tycker jag kommit en bra bit på väg!?



Inga kommentarer: