måndag 20 september 2010

När man svettats arslet av sig...

och verkligen anstränger sig för att äta bra,
och tränar mer än man gjort på väldigt länge för att kanske gå ner nått hekto i vikt. Vad händer då???
Jo hörreni, då går man (iaf jag) upp ett kilo istället!
ETT HELT JÄVLA KILO!!!!
och jag som tyckte jag var så duktig!

Den sneeela vågen blev dum, och stannade inte förän 80,4.
+1,0 från förra veckan, och man kan väl inte säga annat än att jag är en gnutta besviken. ^^
Men what a hell...jag har ju inte kommit nånstans på typ ett år nu, inte nedåt i alla fall...
så det är väl bara att fortsätta kämpa då?

Kämpa ännu mer kanske, och ännu mer och ännu...
tills det hjälper?

Tänkte ta tjuren vid hornen och börja mäta mig igen, kanske får se att det faktiskt händer NÅNTING fastän jag inte tror det...
Men måttbandet hade gått iväg och gömt sig nånstans förstår ni...
Har noll koll på vart det tagit vägen. ^^

Keep going strong...

2 kommentarer:

Tezzi sa...

Tänk på att du kanske hade druckit mer vatten än vanligt, ätit mat senare än vanligt, inte bajsat! Att vågen visade ett kg mer behöver inte betyda så mycket!

Sockiss sa...

det är muskler och vatten gumman. det vet du. och vägh dig inte varje vecka utan en gång i månade istället. mer rättvisande då.