onsdag 22 september 2010

I feel good...

Daradaradammmmmmmmmm.......!

Helfestliga dagar rullar förbi.

Umgåsning åt både höger och vänster.
Kräftkalas på sketna Tisdagar, Roadtrips över vägbyggen, långa promenader med många samtalsämnen och slöa tv-kikningskvällar...
det går fan inte av för hackor hörreni!

Trivs som fisken i vattnet,
men så mycket gjort här hemma verkar det inte bli. ^^
Efter idag är tvätten åtminstone tvättad och ren...
men det är väl en enkel match mot det som komma skall.

Imorgon ska jag tvinga mig själv att städa det här place't en gång för alla! Har skjutit upp det alldeles för länge nu.
Det enda som är positivt är väl att jag knappt hunnit vara hemma å sett på eländet? Haha
(här måste jag väl nästan seriöst tillägga att det faktiskt inte riktigt är så illa som det låter?)

Mer som planteras för imorgon är hundtvättning, umgåsning och sjäääälvklart en efterlängtad joggingtur! :)
Helfestligt det med!

Dagens träning:
Morgon- och kvällspromenad med vovven
7 kilometers promenixande med tjejorna på ca 70 minuter
joggande till och från "mötesplatsen".

Och bara för jag är så övertrött kunde jag ju inte sluta här, utan fortsatte automatiskt med några fler "Dagens"...

Dagens bästa:
Minskat blodtryck (läs tidigare inlägg)

Dagens sämsta:
Robs tidiga läggningsdags

Dagens roligaste:
Tjejorna

Dagens Wiipppiiiie:
Pisis har kommit till byn

Dagens godaste:
China-buffé

Dagens bästa köp:
Hårfärg

Dagens humör:
PÅ TOPP

Dagens just NU:

Nattinatt!

Helfestligt!

Inga kommentarer: