lördag 18 september 2010

Grinpitt så här tidigt!!?

Då var det dags för jobb igen då.
Hade mycket hellre velat skriva att jag var på väg till Hagfors för lite folkrace, men nej sinni...de gick inte för sig.
Är inne på min tredje "intehellediga"-helg av fem...Förstår inte hur det kunde bli så, det är ju om helgerna, och ENBART helgerna, jag verkligen VILL vara ledig! ^^
Ibland önskar jag grymt att jag hade ett Måndag - Fredags jobb...
Men, det är som det är, och jag ska jobbelijobba!
Skönast med det hela är att det är lågsäsong, det är lika med att sluta 16.15, och det tackar jag inte nej till!

Hoppas på en riktigt bra dag på jobbet, klockan är inte mer än 8.24, och jag har redan varit med om en gringubbe på morgonpromenaden som fick mig jäkligt irriterad! (nej, inte Rob...En riktig gringubbe!!!)

Försöka går ju, men jag tänker då fan inte sänka mitt humör pga såna som han!

Off to work!

Inga kommentarer: