torsdag 9 december 2010

Hemliga ting

Nu är det slut på soffhängiga dagar för min del!
Varken orkar eller klarar av att sitta hemma nå mer,
får liggsår om det här ska fortsätta.
Så imorn kör vi!
8.45 - 18.45, och sen julmiddag hos Chifen, om det orkas med!

Louie har precis vart här en sväng å druckit lite glögg, tjålat, kikat lite på tv och hjälpt mig färga håret.
Trevligt trevligt!
I samma veva har karln i huset legat och sussat i soffan i snart flera timmar...
Boooring!
Har försökt väcka honom och sagt han kommer få svårt att sova i natt,
men nej, det hjälpte inte det minsta.
Nu får han skylla sig själv om han blir sömnlös. ^^
Kan ju inte leka mamma-Sanna dygnet runt. Höhö!

Men nu:
Lucköppning a' la 9:onde December!
Lite för tidigt, men det får bli något för er att se fram emot....
Hemliga julklappen!
Här behöver ni inte gissa några knasiga bilder eller försöka klura ut mina smeknamn,
utan det enda ni behöver göra, är att kommentera att du vill vara med i utlottningen av det hemliga paketet...
Så har du chansen att få det!
Dagen före julafton, alltså den 23:e, kommer en vinnare att lottas fram på något vis av Hugo-busen.

Vill ni vinna den första julklappen jag ger bort i år?
Släng er då med i utlottningen! (=

Tjaarååå

6 kommentarer:

tezzi sa...

JAG VILL!!! :D //tezzi

Anonym sa...

Jaaag viiiiill :D /Pisa

Anonym sa...

jag vill !//Robert

Anonym sa...

jag vill !//Robert

Musan sa...

Jag vill / Musan

Malin sa...

Jag vill!! :)))) <3 / Malin