söndag 19 september 2010

Fläskröra

Morgon- och kvällspromenad, sen blir det inte mer fläskröra i dag.
Istället har jag slagit mig ner i soffan en snabbis, med ett glas cola zero och en näve chips...
Inte i närheten så "nyttigt" som träning förstås, men fasen inte helt fel heller.
Planerar att ta mig upp här ifrån om en liten stund, gå med vovven, och sen vandra över gräsmattan ner till mamsen för lite familjemys med henne och systrarna.
Hoppas på att karln i huset kommer hem om nån timme också, så han också kan vara med på ett litet hörn.

Disken är odiskad och tvätten ovikt, lite stökigt är det nog visst också, men det får bli ett senare problem. Inga såna tråkgrejer idag inte! Inte på en sån bra dag som den här. :)

Drog iväg på äventyr med Järnafolket igår. Hamnade på festligheter och träffade annat trevligt folk. Blev en liten sen kväll innan jobbdag, men jag ångrar absolut inte att jag följde, för jag hade så jäkla skoj så ni anar inte!

Helfestlig helg, helnöjd med veckans träning, helnöjd, helt enkelt! ^^

Happyface't är tillbaka! :D

Inga kommentarer: