lördag 25 september 2010

Ruskis

Vilket jäkla ruskväder!
Och kallt är det också, och tråkigt, och blåsigt!
Höll på att både frysa, blåsa å regna ihjäl på morgonpromenaden...
men nu var den gjord i alla fall! :)

Uppe i tid är jag också, så jag hinner sitta här å värma fötterna lite innan det är dags för mig att dra mig till jobbet. Fjärde helgen på raken nu som jag inte är "hel-ledig"...Nästa helg blir den femte, och är en hel helg. ^^
SEEEEEEEEEEEEEEEN hörreni, ska jag njuta av ledigheten helgen därefter! Var så säkra!

Vill gärna att timmarna ska flyga på snabbt idag, tack!
Så klockan får bli kvart över 4 snart, så jag får åka hem och tagga för umgänge.
Förstår inte hur jag kan vara så pepp hela tiden nu för tiden!? Men det är jag, och det är kul (för det mesta).

CIAOOOOO!

Inga kommentarer: