måndag 6 september 2010

Dagens utstyrsel

Här sitter jag, nytvagad, halvens röten och med oborstat hår.
Myser upp mig i soffhörnet, lär mig allt om sex av "sex education" på tv:n, och njuter en liten gnutta av kvällen medan Rob jobbar natt.
I mysigaste gråa raggsocksen, och pappas gamla ursköna skjorta som jag lånade inför en maskerad för 3 år sedan trivs jag allra bäst ikväll.
(Hoppas du inte saknar den papps, för den lär du aldrig få tillbaka) ^^

Jobbat heldag idag. 8.45 - 19.30
Hann precis hem och äta och gå en kvällspromenad med karln, innan det var hans tur att dra sig till jobbet.
Imorgon bitti kommer han hem, precis i lagom tid att väcka mig så jag hinner till jobbet.
Woohooooooooo, ingen risk för försovning!? :D
Lite booring är det, men vi är nog båda jävligt glada för att de ringde och ville att han skulle jobba en månad till.

Mitt största problem denna vecka kommer dock bli att sova ensam,
inte för att jag är rädd för att göra det eller inte vill...
Utan bara för att jag har så förbannat svårt att somna när han inte ligger bredvid och fläkar ut sig, slår till mig då och då, och snor täcket av mig hela tiden.
Haha, det här borde ju fanimig kännas underbart!!
Men det gör det som sagt inte, och jag kan faktiskt inte ens förklara varför.

Nej, en massa braiga program väntar,
ska gå och kika om jag kan hitta tissen nånstans så jag har nån att mysa med,
vovven får joina han med! :)

1 kommentar:

Musan sa...

vet hur det känns. Ibland är det helt omöjligt att somna ensam när man är van att inte göra det. Det farliga är att man vänjer sig fort på med det och nästan aldrig av med det.

Puss