torsdag 30 september 2010

Stavelistavgång

Började dagen med en 7 kilometer lång vända med stavarna i högsta hugg på 63 minuter och 17 sekunder.

Underbara väder! Om du ändå bara kunde stanna för evigt!!?
Strålande sol även idag. Lika vindstilla som igår.
Och perfekt temperatur för att kunna vara ute och lulla!

Tvättelitvättar lite tvätt. Hänger och viker och donar.
Dags att ta tag i disken innan golvet ska få sig en rejäl omgång.
Alltid skönt att kunna komma hem till ett rent hem efter jobbet om Fredagarna!
Har tänkt dammsuga i flera dagar,
men jag drar mig lite för det.
Inte för att jag inte vill att det ska bli rent,
utan mer för att jag vet att det här är sista gången jag ser alla dessa ulltussar efter Djin överallt! ^^
Vemodigt. En gnutta jobbigt.
Tomt kommer det bli.
Knas, jag vet...
men rår inte för det. "/

Ikväll är det dags för "amatör-innebandyn" att dra igång igen!
Ska bli riktigt kul att härja runt med folket igen,
speciellt när jag la ner fotbollen så tidigt i år.
Har inte vart med en enda gång efter jag stäckte ledbandet.
Så ikväll, innebandyskoj på hög nivå!...

Om träningsvärken tillåter, kanske man ska tillägga?
Att ta mördarbacken gjorde att jag kände varenda kroppsdel.
Vaderna!
Lite i låren....
Och Rooooooooooooompan, framför allt!

De är la så de ska va? :D

Inga kommentarer: