torsdag 3 juni 2010

Energibomb

Jag förstår inte riktigt vart all min energi kommer ifrån.
Det var länge sen jag kunde vara ute näst intill en hel dag, eller ens springa en vända, och sen fortfarande ha en liten gnutta ork kvar till annat!
Jag har varit ute mest hela dagen, legat i solen och gassat, sprungit fem kilometer, plockat undan, umgåtts och lekt, lagat mat, städat ur bilen, solat lite mer, gått promenader med Djin, fixat och donat....OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE TRÖTT!

Förstår det knappt själv. Så fort jag sätter mig blir jag rastlöst...vill hitta på grejer, göra saker!
Och jag älskar det!

Välkommen tillbaka efterlängtade energi! :D

Ska ta mig en tur runt kvarteret med Djin så han får en chans till att göra sitt. Glömde bort att det är skjutbane-dag idag, så förra promenixen blev väldans kort. Usch för att vara vovve och smällrädd... "/

Sen hoppas jag få se karln min en sväng, och höra lite om morgondagens planering...
Herreguuud, jag är förväntansfull som ett litet barn, och det fast än det är han, och inte jag, som tar studenten! ;)

See yaa!

Inga kommentarer: