torsdag 3 juni 2010

Äventyrsjogg

Ni får inte se nån svettbild på mig idag.
Tog en, Men det finns fan gränser för hur man får visa sig och inte! :O
Jag är så äckligt svett så ni anar inte! Det bokstavligt talat DROPPAR svett från min näsa, panna och haka!
Uhhhh!
Vill inte ens lyfta på armarna, för då är jag säker på att jag svimmar av för ett tag här. ^^

Tog en ny vända idag, en äventyrsjogg i skogarna jag lekte när jag växte upp. Stigen vi alltid gick när vi skulle ner till kiosken, genom skogen där pappas jaktkoja fanns.
Myrorna kryllade överallt, jag sprang fel och kom ut på en dyblöt myr, stockarna och stenarna var som hinder, och spången var under vattenytan. Drygt klafsande i skorna, men åhhh så svalkande! ^^

Brukar inte ofta springa så där "i skogen". Håller mig allra helst till vägar med grus eller asfalt, men idag gick det bra. Det blev en utmaning att klara av varenda trädrot eller sten som stack upp. Blev lättare på nå vis, roligare!

Ca 5 kilometer, och 33.30.06 minuter.

Jag är nöjd. All träning är bra träning.
Allt utom inget är godkänt! :)

Inga kommentarer: