fredag 18 juni 2010

Har så sjukt...

mycket energi att göra av med idag!
Känns i hela kroppen. Jag vill inte sitta still.
Så jävla pigg och glad, trots duggregnet utanför!
Det är Fredag mina vänner, och två lediga dagar följer! :D

Kan dock inte bestämma mig riktigt för vad jag ska hitta på nu. Ja nu. Just nu!
Lutar mot promenad, joggingtur och sen en snabb städning och vikning av tvätt innan kvällens bravader drar igång (vad det nu är blir??^^), men jag vet inte riktigt.
Visst är det bra att träna, men samtidigt inte om det blir för mycket. Fast jag kan ju förståss vila imorgon, och jogga på Söndag igen?
Så får de fan bli! Inte tänker jag slänga bort den här energin inte!

Idag är jag extra glad också, för jag har i all hast kommit på att jag fan i mig kommer bli rik i sommar, och det känns ju inte alls dåligt ^^
...solbränd vette tusan om jag kommer hinna bli, solen skiner inte alldeles för mycket inne på coop, men rik....Ojojoj! :)

Tror aldrig jag jobbat så mycket som jag kommer göra här framöver... Första stoppet: Systemkamera, snart så! :D Vila får jag göra till hösten, när det blir lågsäsong igen!

Mc-helg i den pluttiga lilla byn denna helg. Bågar vart man än kikar. Skojjsigt skojjsigt! Trubadur på hyttan, kanske får bli ett besök där? Annars vette tusan vad helgen bjuder på för bus. Husvagnsstädning skulle iofs vara alldeles ypperligt om det inte regnar...Instängd äckelhusvagnslukt som doftar gammal skosula vill jag då rakt inte sova i när vi kommer till Höljes om två veckor! Uääck!

Fortsättning följer....

Inga kommentarer: