lördag 26 juni 2010

Midsommar


Midsommar gick obemärkt förbi...
eller Njaa nästan.
Jag åt fruktansvärt god mat och somrigaste efterrätten, Drack två öl, och smuttade sen på lite vin resten av kvällen.
Tog en tur förbi midsommarfesten där mamma och Moa hängde under kvällen...
Tittade på film, åkte lite bil, tittade på tv...
Det var precis som en vanlig Fredag, bara att jag fick chansen att sluta lite tidigare! ^^

Klockan elva var jag hemma, innan 12 sussade jag gott!
Haha Pensionärsvarning!!!
Eller, nej! Det får vara så...
och det var skönt!

Nu tänker jag masa mig till jobbet. Sen tänker jag nog hälsa på farfar och farmor...det var allt för länge sen!
Till kvällen slavar jag som chaufför till Lindesnäs dit nästan ALLA verkar sikta på ikväll. Kanske drar en sväng med mina lurviga på loftet, eller träffar några vänner jag inte sett på länge!
Lindesnäs är en sån plats! Och jag gillar't! :D

Hoppas ni hade en trevligt midsommar!
Varesig den gick i pensionärstecken eller inte!
:D

Inga kommentarer: