måndag 14 juni 2010

Oj, så de blev!

Hahaha, vilken tokig kväll det blev!
Fick för mig att jag skulle skita i det här blonda nu..
Är för trött på utväxt och virvlar för att behöva stå extra länge varje morgon och komma på frisyrer att ha där utväxten inte syns allt för mycket. ^^
Så jahapps, Louie kom hit och hjälpte mig kleta in färgen...Och resten får ni i bilder:

Det skulle bli ungefär så här: Men jag missade det där:
Ö-öoooowww! Användning på blont hår rekomenderas ej! xD

Så, jaaaa....

Det slutade så HÄR:

READ-HEAD!!!
Efter hårtork såg jag ut som jagvetintevad!
Och kilade ner till mams för att kolla om hon hade nån brun färg jag kunde få. Träffade Sofie som berömde färgen på en gång, och erbjöd sig att klippa bort lite, så det skulle se bättre ut.
Det fick hon gärna!
Nu ser det faktiskt riktigt bra ut om jag får säga det själv. Ljuset är lite knepigt på bilderna, ska ta nya imorn i dagsljuset så får ni se.
Så jaaa, jag tänkte gå från blond till mörk...
men nu stannar jag Read-head ett tag.
Alltid kul att testa, eller hur? :D





2 kommentarer:

Anonym sa...

Det blev snyggt!!!!

Tove sa...

Snyggt ju!