torsdag 10 juni 2010

Bara en massa skit

Försöker få ordning på lägenheten.
Tänkte dra en städ, men började fundera på att möblera om.
Nu sitter jag här, och varken möblerar eller städar...^^
Tappade suget på allt!
Vill inte ens vara ute i solen fast det är fint väder.

Deppen kom när Pis och Milton åkte. När jag började tänka på allt bus vi brukade hitta på. På den tiden när vi träffades var och varannan dag. På hur allt var förut, allt jag saknar...
Vad saker förändras. Ändras hela tiden.
Jag saknar sommarstugan också. Båda två.
Deppelidepp... yeeeey!

Insåg tidigare idag när jag pratade med syster i telefon att det inte ens är någon idé att försöka jogga idag heller. Det är bara snörböbbel och hostelihost stup i kvarten. Bläääääää!?

Nää, va fan blire här?
Städa å se glad ut för fan!
Va glad över förkylningen, då slipper du ju röra på fläsket!
Dumhövve! ^^

Inga kommentarer: