tisdag 29 juni 2010

Tissebäbisar!!!

Har somnat före klockan 22 två kvällar på rad nu...
Helt slut blir jag av jobbandet och det här hostehackandet.
Snörvlar lite så där smått å fint igen, och halsonten sitter fortfarande i om mornarna...
Nu satsar jag inte längre på att hinna träna nånting innan vi åker imorn kväll, utan försöker istället inte bli sämre!
Har ingen lust alls att ligga i en skruttig husvagn och feberfrysa- och svettas om vartannat just för tillfället! Och mina campingkamrater har nog inte heller någon vidare lust att vakna av mina hostattacker varje natt. ^^

Förövrigt känns allt jävligt bra. Jag är taggad som tusan.
Ser fram emot de här dagarna nå grymt.

Igår var en bra dag!
Fick en kommentar av en kund på jobbet som gjorde mig glad ända innifrån och ut. Det är skönt när man får bekräftelse att människor uppskattar det man gör. Det lyfter hela humöret! Tack tack tack! :)

Sen gjorde jag något jag inte trodde jag någonsin skulle göra...
Var ner till mitt gamla hem och kikade på tissebäbisarna för första gången, och träffade Hagel! :O
Sex veckor är de nu, och de påminner så grymt mycket om de andra tissarna, ser nästan likadana ut, förutom att en är mörkare och en är en exakt kopia av Hagelmamman själv! :)
Och vet ni? Nu har jag varit utan tisse för länge tycker jag! Nu gäller det bara att välja vilken man ska ha....En liten grå, svart och vit Gunnar, eller en svart och vit Gnistra?
Tog bilder med mobilen, men har inte hunnit slänga över dem på datorn än...men det kommer.
Oooooooo Tissebäbis!!! :D
Djin kommer bli överlycklig!

Jag och J kunde för första gången på evigheter prata med varandra som normalt folk, och det är skönt. Riktigt riktigt skönt! Det känns bra att veta att han mår bra, för jag bryr mig om honom.
Det slutar man nog aldrig göra...

Idag är huvudet fullt av tankar och planering. Vad ska handlas? vad ska packas? vad ska med överhuvudtaget?
Blir lite svårt att fixa allt redan idag, när vi inte åker förän sent imorn kväll. ^^
Men så får de va. Idag slutar jag i alla fall redan klockan 14, och inte 19.45 som imorgon.
Då gäller det bara att gå kvällspromenixen med Djin, köra iväg honom till Farmor och farfar, fixa den sista maten...och sen åker vi när M slutar vid 22-tiden.

Nu ni, ska jag borsta gaddarna, sen åka till jobbet!

Take care!

Inga kommentarer: