lördag 12 juni 2010

Älskade underbara!

Visst är det härligt att komma hem en Fredag kväll efter en heldag på jobbet.
Absolut!
Inget tvivel!
NON!

Men att komma hem
och mötas av det här:

det gjorde mig nästan tårögd!

Vilken jäkla karl jag hittat på! Helt otrolig! :D
Godare fläskfilé har jag inte smakat, så han kan laga mat också, ska tilläggas! ;)
Det kan inte ha varit bättre!
Underbart!

Efter middag och nån alkoholhaltig dryck gick vi hem till Jonas och Ellie på festerier. Drack, sjöng kareoke och hade det allmänt trevligt med folket. Hamnade till sist på Pizzerian där det var trubadur. Också det trevlans hörreni!
Det var sen det spårade ur, och jag vaknade av mobiltelefonen....
EN HALVTIMME EFTER ATT JAG SKULLE BÖRJAT JOBBA!
Fy fan vilken jävla klant jag är. Glömma ställa klocka!
Wihoooo! ^^

Som tur är gick det bra ändå. Tackar gudarna för bra arbetskamrater!

Nu är jag dock väldigt sliten och planerar soffläge under kvällen.
Myskväll rakt igenom.
Gillar't! :)

Galet kär idag också. Yeeeeeeeeeeeeeey!

1 kommentar:

Musan sa...

ÅH... Jag vill också mötas av en sån karl när jag kommer hem. Avis man blir.