måndag 21 juni 2010

Vecka 24's resultat

Sovmorgon idag.
Skönt som attan att ligga å dra sig ett tag, inte ha bråttom ur sängen alls! :)
Började dagen med en promenad, och fortsatte med en ny joggingrunda...
Den turen som skulle ha blivit igår, men inte blev av pg.a. alldeles för lång middagssovning. ^^

6.9 kilometer på tiden 44 minuter och 24 sekunder.
Gav mig själv 45 minuter som högsta tid, och klara det med nöd och näppe igen!
Alltid lika roligt! :D

Den här vändan var riktigt riktigt skön, förstår inte varför jag inte tänkt på den tidigare. Men varmt var det! Kanske inte det bästa att jogga i 25 graders stekande sol? fast samtidigt tycker jag det går lättare i sol än regn ^^

Fick sms av chefen som frågade om jag kunde börja två timmar tidigare, så det ska jag göra...
Ska bara slänga mig i duschen och få i mig lite mat först så bär det iväg!

Resultatet av träningen i vecka 24:
(från och med Onsdan då jag började föra in på iform)
Jogg: 14,9 kilometer
Gång: 12.88 kilometer
Kaloriförbrukning: 1881 kcal

Det duger det duger!

Ny vecka, nya möjligheter!

Tjohooooooooo!

1 kommentar:

Majken sa...

har du en stegräknare och räknar ut de där med? :)