måndag 21 juni 2010

Nya tidens Stålkvinna

Diskat, undan plockat, dammtorkat och dammsuget här hemma.
Bilen har fått nya tändstift och kvällspromenaden är tagen...
Detta trots jobbad stängning, morgonens joggingtur och en anfallande Fanta som satt sig mitt emellan ögonen och gjorde mig vimelkantig ett ögonblick! ^^
Jag borde vara helt slut nu. Ligga raklång i soffan och knappt orka hålla upp ögonen...
men det gör jag inte!

Här har ni nya tidens stålkvinna, där energin aldrig verkar ta slut!
Jag är i chocktillstånd, men tackar och bockar...
All ära åt träningen, för det måste vara den som gör det! :)

Majken kommenterade förra inlägget och undrade om jag hade stegräknare när jag räknade ut förra veckans träning. Men det har jag ej, jag mäter bara i mina träningsrundor på iform, lägger upp dem i min profil och lägger in dem efter dagarna i kalendern...så kan jag kika statistiken när jag vill! Skit smart, och gratis!
Det är bara att skapa en profil... och få koll! :D

Dagens mat:
Frukost: två morötter, en fullkornssmörgås med smör och ost + vatten
Mellanmål: en banan + vatten
Lunch: fullkornsspaghetti och köttfärssås + vatten
Mellanmål: en liten chokladbit + vatten
Kvällsmat: Soppa och två mackor med ost och smör + vatten

Dagens träning:
- Morgonpromenad ca. 20 minuter
- Jogging 6,9 kilometer på 44 minuter och 24 sekunder
- Kvällspromenad ca. 20 minuter
- Tokstädning 40 minuter (borde väl också få räknas om man blir dyngsvett av det? ;) )

Här i huset vankas det en snabb dusch, hundkissning och tv-tittning resten av kvällen.

Imorn är det jobb a la' heldag, sen grekisk restaurang i stan med mina arbetskamrater...Kommer bli trevligt som attan!

Jag ler med hela fejset, glad med dagen!

Inga kommentarer: