söndag 27 juni 2010

Osis

Färdigjobbat för denna helg,
och jag får vila åtminstone till imorn innan det väntar en heldag till! ^^

Har haft en dålig dag. Tappat grejer hit och dit, ett tag kändes det som om allt jag tog i gick i tusen bitar på en halv sekund. Till råga på allt så kom jag på att jag hade glömt mobilen i mina jobbarbyxor i samma veva som larmet slogs på och det inte går att gå in igen! Jipppiiiiiiiii!
Mobillös fram tills imorgon bitti... hur fan ska detta sluta!?

Vaknade med halsont imorse så idag, när jag väl HAR tid att träna, kan jag inte! Nej fy fan så less ja blir!

Tänker åtminstone ta med mig vovven på en promenad i solen nu bums direkt. Sen vette tusan. Kanske bäst jag drar täcket över huvudet och inte rör mig på resten av dagen.

Jag är inget fan av otursdagar! ^^

Inga kommentarer: