tisdag 29 juni 2010

Nästan där nu...

Herreguud va slit för lite semester!
Börjar nästan överväga tanken att stanna hemma och jobba istället för att åka iväg imorgon. Eller nej inte nästan...men i alla fall det som kommer före nästan. Typ! ^^
Jag är näst intill död, och känner att sömnen troligtvis kommer svepa över mig innan 22 ikväll också. FÖR TREDJE DAGEN PÅ RAKEN!!!
Nu är en jag förkyld och helslitande kan jag lova, för så tidigt sover jag aldrig annars!

En kort jobbdag, sen började det riktiga slitet med att få det mesta klart inför morgondagen...
Husvagnen inreddes med det som behövde inredas. Bland annat en skylt att sätta i bakfönstret med texten: "Trevlig sommar" på. Man lär ju bjuda till lite menar jag. ^^
Madrasser, lakan, handdukar, engångsartiklar, täta luftventilen i taket som inte går att stänga, batteri med ett cigguttag ur en bil för att kunna ha kylväskan med, cd-spelare, myggljus, myggspray, plåster och så vidare och så vidare...
Hem och få ordning på lägenheten, städa, putsa, dona. Tvätta och greja.
Gå kvällspromenix och åka vändor för att ragga ihop ännu mer stuff som kan behövas under en helg ute på vift.

Och jaa...nu är jag närmare död än levande.

Ooooo vad jag skriver roliga inlägg nu för tiden! Kunde lika gärna låta bli...men nej! :)

Nu blir det nog i alla fall lugnare gatan här på bloggen tills på Söndag eftermiddag, om jag inte lyckas hinna slänga in ett inlägg imorn middag förståss.

Take Care people!
I'm going to Rallycross EM in Höljes imorgon kväl
l!

:D :D :D

Inga kommentarer: