onsdag 23 juni 2010

Tok

Om en vecka är det dags,
och jag längtar som en tok!
Höljes Höljes Höljes!
Rallycross, mys vid grillen, människor, Boppers, festerier!
Huuuuwaligen, va skoj! :D

Midsommar känns som ingenting i jämförelse.
Visst kommer det bli mysigt det också,
att äta middag hemma hos Rob's mamma och hennes karl...
Det är alltid lika trevligt! :)
Men det är den enda planeringen jag har,
och för en gångs skull känns det inte som att jag behöver nå mer.

Det gör inte ens nått att jag jobbar hela midsommarhelgen,
för jag gör det för att få vara ledig och kunna åka nästa helg!
:D

----
Soffmys för tillfället.
Sängen väntar snart, och jag är trött som attan.
Stupade i sängen redan efter jobbet, men gav mig fan på att masa mig ut på promenaden med Djin, och ta mig en joggingtur innan jag tilläts varva ner.
Solen gjorde sitt och gav mig en gnutta energi.
Kvällspromenix med vovven.
6.9 kilometer joggade på tiden 43.01 minuter (bättre än förra gången!) :)
och middag intagen hemma hos mamms med henne, moster och syster.

Nu är de klart för kvällen hörreni!

Dagens mat:
Frukost: en frisk och fröig-macka med smör och ost + vatten
Mellanmål: Nada!
Lunch: nudlar med kycklingsmak, en macka med smör och ost + vatten
Mellanmål: ett glas vatten, ett äpple
Middag: Matvete och mamsens baconröra + loka

Dagens träning:
- Morgon- och kvällspromenad 50 minuter
- 6,9 kilometer jogg - på tiden 43.01




Inga kommentarer: