tisdag 15 juni 2010

Biljett till fattighet?

Löningsdags och nästan hälften är redan borta!
Fy bubblan (!), vad jag tycker mindre om räkningar! Men ja, de lär väl få finnas de också tänker jag! ^^
Nu lär jag då inte bli utkastad, få mobilen avstängd eller bli av med tv:n inom den närmsta framtiden i alla fall. Yeeeey!

Dessutom är biljetterna till Rallycross EM betalda och fixade. Det känns i alla fall riktigt skoj. Äntligen nå roligt att lägga pengarna på. :)
Längtar som en tok tills det blir dags. Tror det kommer bli förbannat kul att komma iväg!
Nu gäller det bara att hålla i lite pengar så man får råd å leva där borta med! ^^

Ledig imorn och det planeras en herrans massa. Rob frågade om jag ville med på en liten tripp imorn förmidda innan han börjar, och det säger man väl inte nej till. Alltid skoj att hitta på nå med karln, även om det innebär att åka halva Dalarna runt i en obekväm bussbil! :P
Sen ska det tvättas och städas. Skrivas ut papper och handlas.
Promeneras, och jävlaranamma joggas också!
Nu får det vara slut på snörvel-vila trots att lite av snörvlet fortfarande sitter kvar.
Gasen i botten igen, va?

Från och med nu tänker jag också börja skriva upp vad jag tränar och äter under dagarna igen. Kanske kan jag lyckas bättre då?
det är rätt skönt att veta vad man tryckt i sig under dagen, och lättare att se om man äter fel. ^^

Dagens mat:
Frukost: två fullkornssmörgåsar med smör och ost + vatten
Mellanmål: en banan
Lunch: tonfiskbaguett + en cola light-burk
Middag: Kycklingstroganoff och fullkornspasta+ vatten

Dagens träning:
långsam morgonpromenad 20 min
Powerwalk i shape-up 30 min

Rob jobbar kväll, och snart är han hemma.
Bara längtar efter mys! :D

Inga kommentarer: