torsdag 24 juni 2010

Jag vill Inget viktigt som vanligt ^^

Har flängt runt halva Dalarna idag igen. ^^
Handlat bra-att-ha-grejor till Höljes, och självklart lite drickbart. ;)
Tvättat tre tvättar och hängt, gjort mig osams med vovven genom att ge honom en rejäl midsommar upp-fräschning med innehållande dusch, klippning och borstning. Han gillar det inte kan jag säga...! Men det lär göras, och lite på plus-sidan hamnar jag när allt är klart och han belönas med godis! ^^
Så här på kvällskvisten har jag också passat på att ta en snabbvisit på en trevlig liten grillfest med folket.

Men nu är det nog tusan i mig bäst att gå till sängs, så jag kommer upp i tid för jobb imorn!

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER! :D
----

Dagens Mat:
Frulle: två mackor med smör, ost, och kalles prickiga på den ena och smörgåspickles på den andra + vatten
Mellanmål: en mjukglass i bägare med karamellströssel
Lunch: en cheesburgare, en mellan cola
mellanmål: vatten ^^
Kvällsmat: några pommes och en liten köttbit

Summasumarium...ALLDELES FÖR LITE!....och dåligt! "/
Glömmer bort att äta när jag är ledig. illa illa!

Dagens träning:

- Morgonpromenad 30 minuter
- Kvällspromenad 20 minuter

Inga kommentarer: