söndag 27 juni 2010

Gnatt!

Då har vi klarat av första Lindesnäs-kvällen för i år då...
Allt sammans klarades av med bravur...
Chaufförandet, svettiga danser, blodsugande myggor, förjävliga knott, knuffande människor på ett överfullt dansgolv, träffandet av gamla bekanta osv osv osv...
Något jag däremot ångrar är att jag inte bara vände mig om och klappade till den jäveln som tog mig på röven bara så där uppochner. För det gjorde jag självklart inte! ^^
HALÅÅÅÅÅÅ????
Blev bara så chockad av hela situationen. Det får väl förifan va lite finlir!??? :O
Finns det karlar som tror att de får sig nånting bara för att de äcklar sig med att ta ett fast jäkla grepp om röven på någon de inte ens vet vem det är? Eller är det helt enkelt bara så att det egentligen bara är den där käftsmällen de vill ha?
Kanske är det så...karlar är ju karlar liksom! ^^ Höhöh

Bandet som spelade var då grymt bra tyckte jag, och tror inte jag var ensam om att tycka det heller. Mera sån bra musik när man är ute och flänger. Topp! :)

Nu är det dock dags för sängen återigen. Halv 4 är klockinen, och jag ska orka jobbelijobba imorn igen. Lite ångest för att träningen gått bort de två senaste dagarna nu, men jag får trösta mig med att jag faktiskt stått emot allt vad onyttigheter heter idag, trots att jag haft en sötsugedag som aldrig förr! Lite skaka rumpa kan väl också få räknas som träning idag? ;)

Farmor och farfar blev riktigt glada när vi kom på besök idag också. Sötaste gamlingarna!
Och hundvakten till veckan blev fixad också. Han är en redigt snäll karlakarl den där farfarn! :)

God natt!

Inga kommentarer: