torsdag 31 januari 2013

Snart så...

Myser med Juniorn i soffan,
gluttar en gnutta på "112 - på liv och död",
mår helgött under filtelifilten...
 
Och Rob är på hemmaplan igen!
 
Det gick nyss rysningar genom hela min kropp,
ett sånt jävla gött ljud utanför altandörren så jag tror jag fick en adrenalinkick bara av att sitta still och lyssna...
MIN första alldeles egna skruttiga skoter!
 
Äntligen är den här innanför 50-skyltarna igen,
inte i ett garage en sisådär 12 mil bort!
Ett stort steg framåt!
 
Dock är det fortfarande något som gör att den inte går som den ska..."/
Intensiv undersökning efter felet pågår.
Men bara det är fixat...
då har jag då fanimig en skoter som är genomgådd till max,
en skoter med utbytt boggie och matta,
nya skidor och styrstål...
med mera med mera!
 
Och förhoppningsvis blir den att gå som en duracellkanin...
Bara går och går och går! ;)
 
Wroooomm wroooom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt;)