onsdag 9 januari 2013

Idag

Nu så, 
nu borde jag väl ha kommit ifatt med det här missade bloggandet?

Ni har då lite att läsa och titta på i alla fall...
Och jag har fått skriva av mig lite! :)

Idag har jag jobbat,
sen varit in till stan och shoppat en sväng med syster (den mellersta).

 Snålade så mycket jag bara kunde då jag egentligen bara var med som sällskap (och bilägare^^),
men kom ändå hem lite drickbart, en mascara, 80 tamponger och 5 clementiner rikare! ;)
Billig och bra shoppingtur för min del!

Nu vankas snart sängen för den här damen!
Ska bli riktigt skönt att få lite sovmorgon imorgon.
Har bara halvtid på tvätteriet vissa dagar den här veckan, och börjar därför inte förän 11.15.
Skönt för tröttmössan, 
tråkigt för pluskan...
men fortfarande mycket bättre än ingenting!

Gosh, vad jag önskar mig ett fast heltidsjobb!

Godnatt och sov så gott allesammans!

Inga kommentarer: