lördag 19 januari 2013

Allt ändras under inläggets uppkomst

Jag tänkte ta mig en tur på längdskidorna nu när jag ändå vaknade så tidigt,
Aaa, just det...Tänkte!
...ända tills jag såg att det var 15 minusgrader ute.
 
Då hamnade jag med täcket på soffan istället!
 
Tokka kontraster!
 
Väntar få se om det kanske blir bättre grader under dagen,
annars får den där skidturen vara till någon annan dag.
Har inte alls någon lust att gå ut och frysa arslet av mig. ^^
 
Och vad har jag annars för planer för helgen.
Inga...
 
*telefonen ringde*
......
 
HÖHÖHÖHÖ,
det har jag visstdääää!
Jag ska hänga med Robben som precis ringde och sa att han kommer hem!
Tjuhuuuuu!
Hallelujah-moment!
 
ÄNTLIGEN!
De där 15 minusgraderna kunde helt plötsligt inte komma lägligare! =D


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken superöverraskning!!!!!! MYSKVÄLL;)