torsdag 31 januari 2013

Nöter på

Nytränad tjej i soffhörnet ikväll också!
=O
 
Haha, ja jävlar,
blir fan chockad själv hänne!
Nu får jag fan ta å ge mig snart!
 
...eller inte!
Ger allt jag kan när väl motivationen och orken finns där...
OCH när jag väl har tillgång till ett gym!!
 
Blev 15 min cykel, 10 min styrketräning,
15 min rodd,
och 20 min crosstrainer idag.
 
Jag nöter på ja! ^^
 
Har precis kikat in lite kettlebell-övningar på tuban också,
såg här om dagen att det finns en sån på gymmet,
...men jag har ju fan inte den blekaste aning om hur man gööör!
Men jahaja,
nu har jag fått lite tips och idéer om hur jag ska handskas med den där grejsimojsen...
ska nog ta och testa lite här någon dag framöver,
få se om det är något för mig!
 
Någon av er som testat? :)
 
Det är lite svårt så här när man tränar sig själv,
och ensam för det mesta.
Ingen som kan visa hur man ska göra för att få bästa resultat...
det är liksom bara att köra på,
på känn,
å se om de blir nå resultat...
 
Ibland skulle jag verkligen behöva någon som puschar mig mer,
befaller mig att öka takten och sånt där'nt...
för sånt är jag dålig på!
Blir mest att man kör på i den där "säkerhets-takten",
den man vet att man orkar nästan hur länge som helst i...
och bara ökar en sisådär en minut innan man ger sig.
 
Hur puschar ni er själva?
något tips om hur man tränar skiten ur sig själv på riktigt?
 


1 kommentar:

Anonym sa...

Du verkar då inte behöva puschas!!! Det är inte många som är så tränings-duktiga som du:)