onsdag 23 januari 2013

Aaaaoow!

Klockan ringde,
jag stängde av...
låg och drog mig i några minuter,
tills klockan var 05.04...^^
Då klev jag upp...
 
Och jaaa,
det där sista har jag fått ångra resten av dagen! ^^
 
HELVETE vilken träningsvärk!
Ont ont ont...
Benen (åh herreguuuud), magen, axlarna, armarna!
ÖVERALLT!
Uh!
 
Ni vet när man är så där groteskt dösjuk?
Har feber så det känns som om man kokar,
och ont...
ONT så man knappt kan röra sig utan att tro att man ska ramla sönder helt och hållet?
 
Där har ni min dag...
Fast utan feber!
(thank god! det har vart bra nog jävligt att överleva ändå!)
 
Helt sjukt!
 
Det där med att öka styrketränings-vikterna från 24,
till 48 kilo, igår...
Det var nog ingen vidare bra idé så här i efterhand! ^^
 
Nog för att träningsvärk brukar vara skönt,
men det här...
Det är fan bara löjligt! ;)
 
Därav uteblev också det planerade gympasset idag.
(Haha no kidding!? ;) )
Och jag nöjde mig med att ta en liten extra omväg på promenaden hem till Robert efter jobbet.
Så japp,
en promenad på en timme, det fick då fan räcki för ida!
 
Får se om jag är fit for fight för ett besök på gymmet imorgon eller hur de blir.
 
Nu ska jag fortsätta min dag som ojjande-gnäll-kviga!
 
HOJT!
 
 
 


1 kommentar:

Musan sa...

Hehehe underbara träningvärk ;) Kan ju bara förvarna om att första dagen sällan är den värsta :P När det kommer till rejäl styrketräning är dag 2 den som är riktigt illa ;)