torsdag 10 januari 2013

Fegisen upptäcker grejs

Idag följde jag med "tanterna" ner i tvättens gym efter jobbet...
 
Jag har haft nyckel dit ner sedan jag började jobba i somras,
men aldrig ens vart ner och kikat.
 
(troligtvis har jag dragit mig för att gå dit eftersom vi bara fick höra, och inte se "irl", hur larmet där nere skulle hanteras.
Ja, jag är en fegis när det gäller sådant. ^^ )
 
Attans, kunde jag konstatera idag!
För jävlar vad tränings-fillifjonger och mojsijocks det fanns där!
...och så har jag gått här hemma i källarn med mina fjuttiga träningsmackapärer! ^^
 
Men ja,
idag drog jag i alla fall till med ett litet pass.
Tio minuter på Crosstrainern,
och 15 minuter på roddmaskinen.
 
Faktiskt riktigt skoj!
 
Nu är det bara att hålla tummarna ännu mer för att jag får vara kvar och jobba ännu längre,
så jag hinner dit fler gånger...
(och testa alla träningsgrejor)
Nu när jag fått en riktig genomgång på larmet! ;)
 
Lite snö har det dimpt ner från himlen under dagen också,
hoppas på lite till innan helgen så spåren blir riktigt bra...
planerar en tur på längdskidorna! :)
 

Inga kommentarer: