lördag 12 januari 2013

Fredagslyx

En del av det fina gymmet jag märkt att jag har fri tillgång till
 Tog en vända i gymmet efter jobbet idag också...
en lite längre, ordentligare än igår.

Förbaskat skönt!

Testade att köra lite allt möjligt idag,
korta, intensiva pass på 5 minuter,
för att sedan vila en minut innan nästa
(5 min crosstrainer, 5 min cykel, 5 min styrketräning och så vidare).
Drygt så in i helvete, om jag får säga det själv...
men det är väl så det ska vara antar jag. ^^

Avslutade passet med 20 minuter på roddmaskinen.
Jag bara älskar den!
...och detta trots att jag tillochmed vaknade natten till idag vid ett tillfälle,
bara av att blåsorna i händerna efter gårdagens korta pass på den sprack och gjorde så förbenat ont! ^^

Haha, ja ujijuj...det ska härdas!
Men håll ut Naannii...
Nångång måste väl händerna bli så vana så de tål en timme av rodd åtminstone! :)

Nåväl, en timmes träning lyckades jag skrapa ihop ändå.
Tjoffitjoff med den ner i "duktighets-påsen"!

Under kvällen har jag umgåtts med systra mi och hennes kompisar från alla Sveriges hörn,
de är här på minisemester över helgen för att åka skidor.
Ätit tacos, druckit någon alkoholhaltig dryck,
pratat och kikat på film.

Men nu har jag tagit mig en nattlig promenad hem, 
tatt Juniorn under armen och placerat mig i sängen för natten.

Just nu känns det helt okej att veta att jag får sova huuur länge jag vill imorgon,
utan några väckarklockor som ringer och förstör!

Det är ren och skär LYX det, tycker jag!

Hoppas ni också haft en trevlig Fredagskväll! :)

Dukat för tacos
Det semesterfirande sällskapet



1 kommentar:

Anonym sa...

Du är bara BÄST som har sån energi i jymmet!