söndag 27 januari 2013

Mongo

Caroline och Hilda har vart här och spelat Bingolotto med oss nu på kvällskvisten.
Fyra lotter och inte ett enda jävla bingo...
Värdelöst!
 
Känns som om man vinner lika sällan nu,
som ofta förr! ^^
 
Höhö.
 
Carro och Rob skrattade åt mig när jag sa jag tyckte bingolotto var roligare när det var Loket som hade det,
men så är det ju!
...Kanske mest för att allting var lättare på den tiden,
när jag sattuppkrupen i pappas knä om kvällarna och spelade,
och fick hjälp att hitta numrena när jag inte hann med! ^^
 
Det var härliga tider det!
 
Nu tänker jag nog snart gå och knyta mig tror jag.
Jobbet kallar klockan 07.00!
Äntligen!
Nu får det vara färdigt med sjukdagar!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst vann man oftare förr, men iofs så har jag inte köpt mer än en bingolott under de sista fem åren...