tisdag 22 januari 2013

En helt vanlig Tisdag

Inte hänt så speciellt mycket idag heller...
 
Det är förbaskene mig inte ens kramens dag längre!
Va törrt,
jag som tyckte den dagen var så mysig! ^^
 
Men näää,
idag är det nog en helt vanlig vardag...
 
Jobba, träna, duscha, laga mat och så det kvällsliga hänget i soffan.
Precis som de flesta andra dagar.
 
Fast jag ska inte klaga,
Så länge Rob är hemma och jag får göra alla de där små betydande grejerna med honom...
Då är jag mer än helnöjd! :)
Trivs!
 
Det värsta är att den där karln är ett jävla "Farmen"-freak!!!
Hahah, ja fråga mig inte...
men mellan 19.30 - 20.00 är det svårare att själv få tillgång till tv-dosan,
än vad det är att få honom att skura toaletten
(och DET mina vänner, är en svår jävla uppgift ska ni veta!),
Dessutom går det inte att föra en normal konversation med honom under den tiden.
Som att prata med en betongvägg ta mig tusan!
 
Själv hatar jag farmen...
eller nej, inte hatar,
men det finns då bra mycket annat jag hellre skulle vilja se. ^^
 
Nåväl,
dagens träning fick bli:
10 min rodd
10 min crosstrainer
10 min styrketräning
10 min crosstrainer igen
5 min cykel
15 min styrketräning.
 
Yeey,
duktig tjej! ^^
 
Nu är hon dock halvens hel slut,
lika slut som dagens avsnitt av farmen. ;)
(tjohoooo!)
 
Nu blir det mys!


1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken goding till karl;) FARMEN IS THE SHIT!