onsdag 9 januari 2013

Avslöjar hemlighetspysslandet

 Ni vet att jag skrev flera gånger innan jul att jag pysslade?

Sånt där hemligt pyssel som jag brukar lyckas hålla på med,
si så där en endaste gång blott om året...^^
Julklapps-pysslande såklart! :)

Varje år brukar jag försöka hitta på något roligt att pyssla med,
göra sådant som man kan ge bort i julklapp till nära och kära.
Tycker det är lite festligt så där att kunna ge bort några "extra"-julisar,
såna som jag kan säga att jag gjort aaaaalldelens alldelens själv!

I år kom jag på en kanonidé!
Det behövdes bara lite snöre, tapetklister, ballonger, pilatesbollar och annat smått...

...Och så fick halva släkten såna häringa lampor i några av paketen:




...Enligt mig, SKITSNYGGA!

Och uppskattade blev dom! =)
 Riktigt kul!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja dom var verkligt NAJS!!!