söndag 20 januari 2013

Myshelgen

Så jahapp...
Robert överraskade och kom hem...
...förkyld som satan och med febran! ^^

Därför blev det en hellugn dag igår
(absolut inte mig emot! :) ).
En mysdag under filten i soffan!

På kvällskvisten, när Rob lyckats bli lite piggare,
kom David och Kim förbi för lite umgänge.
Det blev filmtittning, tjål och skratt långt in på småtimmarna.
Riktigt trevlig kväll! :)

......

Imorse sov vi läääänge,
Nåja, i alla fall till en sisådär 11. ^^
Och när det här trötta aset, det vill säga jag om mornarna, 
väl tog sig ur sängen en halvtimme efteråt...
Då blev det gymmet!

15 min crosstrainer,
5 min cykel,
10 min rodd....
innan jag mördade de där stackars arm-, ben- och magmusklerna jag knappt äger
ännu en gång i 15 minuter.

Hem och duscha,
äta frulle.
Sen ut på en liten skotertur med avslutande fika på caféet i slalombacken. 

Nu ikväll har det ätits tacos,
spelats bingolotto (inga vinster som vanligt),
och kikats på tv.

....Å nu tänker ja faktiskt gå och sussa.
Ska bara försöka lura med den där karln. ;)
jobbet väntar 6- 16 imorgon.

Hoppas ni haft en trevlig helg ni med! 
:)

Inga kommentarer: