måndag 21 januari 2013

Glöm för sjutton inte att fira idag! ^^

Har haft Värmlandsbesök i form av Elenor och Felicia så här på kvällskvisten!
Attans så trevligt!
 
Jag och Elenor har försökt hitta en helg som passar att umgås hur länge som helst nu,
men vi verkar ha en tendens att ha mycket planerat på varsitt håll just för tillfället. ^^
...så då fick det helt enkelt bli så här,
en liten snabb påhälsning en helt vanlig Måndagskväll.
Inte fy skam det heller!
 
Annars har det inte hänt mycket annat än jobbet idag...
 
Eller jo förresten,
det är ju KRAMENS dag idag!
Det har ni väl hujedanemig inte glömt!!??
 
Hahah, ska jag vara ärlig så hade jag inte haft en endaste aning om det om vi inte hade haft den där radion skrålandes på jobbet hela dagarna. ;)
 
Men jojo,
så är det!
 
...Och för att lyckas roffa åt mig lite extra kramar av Rob just idag,
så drog jag fram den där romantiska sidan i mig och svängde förbi Coop på vägen hem från jobbet.
Jahaaaja...
En noblesse-chokladask och ett kort där det stod något i stil med:
"Tack för att du är du,
och för att jag får ha dig!
...Och för att det är kramens dag idag och jag vill tjäna några extra kramar! ;)"
Osv.
 
Hohooo,
Det gäller att va smart för att få fira denna dag storslaget,
och skramla ihop så många kramar som möjligt!
Och jajjemen, några extra kramar fick jag!
 
...Och en av Elenor förstås!
 
kraaam på er!
Och tjohoo för kramar!


Inga kommentarer: