lördag 19 januari 2013

10 minuter från nyttighet ^^

Har haft en helmysig roadtrip med Carrolajnen.
Fick bli en tur till Vansbro och Selins för en sallad...
 
Men vad händer?
22.10 kommer vi in och ska vara duktiga och så in i helvete nyttiga...
Då stängde självfallet köket klockan 22,
och det enda som kan beställas är pizza!
 
Så jahapp!
Utan mat hade jag ju gått sen lunchen på jobbet klockan 12 bara för att vi skulle iväg,
och inte kan vi åka så långan väg i onödan,
...för att sedan åka tillbaka hem igen för att göra iordning något nyttigare. ^^^
 
Där fick jag helt enkelt spräcka min helnyttiga vecka,
med inget annat än en barnvesuvio med kebabsås! ^^
 
Känns ju sisådär om jag får säga det själv,
men jaa...
äta bör man, annars dör man!
 
Heltrevlig tripp blev det i alla fall!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy vad besviken jag skulle bli om jag planerar en nyttig middag och det spricker:( Min karl är så gullig och kommer hem med chokladkakor ibland, och det är ju alltid när jag bestämt att inte glufsa en massa onyttigt....och för att inte göra han ledsen så tar jag ju den chokladkakan och sen blir ju jag ledsen istället...