lördag 19 januari 2013

Busted!

Här om dagen skrev jag:

"Han tjyvar
Tops, tamponger, hårnålar, snoddar och sminkborstar är favoriterna.
Dessutom gör han det....från badrumsspegeln!
Jo då, den där spegeln sitter högt upp för en katt...
men hoppar han upp i handfatet, och sedan balanserar lite fint på bakbenen med dem på handfatskanten...
jaa, då når han precis upp med framtassarna och snoknäsan till kanten där alla roliga grejer finns, senni."

i det här inlägget.

Igår när jag skulle borsta tänderna fick jag ÄNTLIGEN bildbevis på det!

(Om ni tänkte få för er att jag ljuger om den där superkattens upptåg, tänkte jag.^^
Vet inte ens om JAG själv skulle tro på en katt som beter sig som självaste "superman", "spindelmannen" och "mästertjyvkatten i stövlarna" och gud vet allt, i en salig blandning, om jag inte fick bildbevis på det. ;) )

Men här har ni det:

En junior på jakt efter mattes tamponger, tops, hårnålar, snoddar eller vad sjuttsingen som helst som går att roffa åt sig! 

(Till det ska tilläggas att han just nu, i skrivande stund, ligger här i mitt knä och spinner...
Ibland kan han faktiskt vara riktigt go!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå I just LOVE THAT CAT:)