fredag 18 januari 2013

Fredagsträningen...

Fick bli ett konditionspass rakt igenom idag också.

- 30 min crosstrainer
- 10 min cykel
- 20 min rodd.

Tjoffitjoff ner i duktighetspåsen med det!

Nu tar jag helg! :)

Snart väntar duschen jag inte orkat inta ännu,
några lata timmar i väntan på att Carro slutar jobbet,
sen tar vi en kvällsroadtrip till något festligt ställe och äter!

Jo senni,
det är så jag gör när jag får reda på att Rob inte kommer hem den här helgen heller...
Hittar på något annat skoj så jag slipper tänka på det...
...och tröstäter! ^^
Haha.

Nä, skämt å sido...
 Känns piss med ännu en helg utan honom,
men det är väl så det lär få va.
Det som lär göras, lär helt enkelt göras! ^^

Såna här gånger är jag mer überlycklig än annars att jag har mina vänner!
All kärlek till dem!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag saknar dig! men på söndag dådu, kan vi tröstäta tillsammans :) puss på dig //<3