söndag 13 januari 2013

Naannii'n saknar lite lätt

Jag saknar den där karln jag har!
 
Han har vart hos sin pappa sedan i Tisdags,
och nu saknar jag snart så ja tror jag spricker!
 
Jag saknar det överdrivna skrattet till de dåliga vitsarna på tv:n,
det överenergiska kryddandet vid den gemensamma matlagningen,
och muttrandet över min tendens att slänga saker omkring mig likt en gödselspridare.
 
Jag saknar buttarna om mornarna för att jag inte klivit upp efter första alarmet,
tjålet om att jag är så osocial när jag spelar spel på mobilen,
och att inte ha någon att tjata på om läggdags om kvällarna.
 
Jag saknar jävligheterna,
det gemensamma skratten,
för att inte tala om de kvällsliga samtalen...
 
Det verkar som om den där saknaden sätter in ordentligt efter den femte dagen...
 
Rob, kom hem nu!? :)
 


1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar dig!! <3 //Robert