fredag 18 januari 2013

Dagens hyss

 Kommer hem efter dagens jobb- och gympass,
glad i hågen över att det äntligen är Fredag och ledigt i dagarna två framöver!

Tjodellilanlaaaaa, för det är Freda idaaaaa, typ! ^^

Kommer innanför dörren,
slänger av mig skorna och jackan,
går uppför den lilla trappen, mot köket.
Heeeeej Juuu...
JUUUNIOOOOOOOOOR!!!

Det här är vad som möter mig: ^^
Alla luckor var stängda när jag åkte, det kan jag GARANTERA!
Påsar utdragna över hela golvet. Tillochmed bakbordet har han lyckats dra ut! Say WHAT!??
Ett myggstift bland matskålarna...Undrar vad han ska med det till, eller ännu mer...VART han ens hittat det!

Han tröttnar aldrig på nya, galna upptåg den där busen!
Och ska jag vara ärlig...
så kan jag aldrig låta bli att skratta när jag ser vad han lyckats med!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är nog på tiden att den där överenergiska busen gör en tur utomhus kanske;)