söndag 13 februari 2011

Rallyskogarna

och Svenska rallyt bjöd på en riktigt dunderfin vinterdag full med:

perfekt syn över en lång sträcka med perfekta bredställskurvor
Snöbus

Sömniga pojkar som tog powernap på min arm
Livsnjutare
Soliga bilder
massvis med folk
En riktigt dunder avkörning och världens teamwork för att få loss de stackarna
Fart och fläkt
kyla

Skönt att få komma ut lite,
även fast jag inte gjorde mycket mer än att sitta och stå på samma kvadratmeter under hela dagen.
Behövde den friska luften i mina lungor.

Trodde jag skulle orka upp en sväng på hyttan ikväll,
men den idéen slog jag ur hjärnan rätt tidigt.
Har redan "gått" nog mycket för idag,
och för ovanlighetens skull ser sängen väldigt lockande ut!

Förövrigt så börjar foten göra mindre och mindre ont.
Lyckades till och med stödja på den under en kort promenad,
självklart med hjälp av kryckorna förstås...
men det kändes verkligen som ett steg framåt!

Sweet dreams!

Inga kommentarer: