fredag 18 februari 2011

Välkommen Fredag!

Tredje dagen den här veckan som jag inte lyckas somna om efter att Rob klivit upp och åkt till jobbet...
Tidiga mornar blir det, alldeles i onödan.
Varför är jag aldrig så här pigg å alert när jag ska upp och jobba? kan man ju fråga sig! ^^

På tal om det så saknar jag jobbet bajsigt mycket!
Och arbetskamraterna, och alla trevliga kunder!
Vill tillbaka nu!
Bums!
Och ändå är jag sjukskriven helt och hållet i över en månad till! "/
Inte förän den 23 Mars är det meningen att jag ska börja knega igen,
och då bara på halvtid.
Fy bubblan för trasiga skelettdelar och svaga ledband!

Och träningen!
Har aldrig varit mer träningssugen!
Laga mig!!!

Tack gode gud för att det är Fredag i alla fall!
Det betyder att det inte är så många dagar kvar tills jag ska till ortopedmottagningen i Falun på Måndag för att ta bort stygnen och få ett lättare gips (som förhoppningsvis inte väger en massa kilon och kliar på insidan),
och att Rob nu är ledig i två dagar.
Wihoooooo, äntligen slipper jag vara ensam hela dagarna!
Och förhoppningsvis kan det bli en sovmorgon eller två,
inte illa det heller! (=

Inga kommentarer: