torsdag 3 februari 2011

Hur ska detta sluta?

Försöker varva ner efter jobbet,
och bli lite trött.
Samtidigt som jag känner pressen att lyckas somna väldigt tidigt,
allra helst för över en timme sen. ^^
I samband med att extremt morgontrötta jag ska lyckas ta mig upp straxt efter 4 i natt,
om jag ska hinna dit jag ska för att möta upp en annan cooparbetare, på en annan butik, för att dra vidare mot bake off-utbildningen,
känns det som nervarvningen mer blir uppvarvning. "/

Har faktiskt övervägt tanken på att strunta i att gå och lägga mig,
det skulle nästan vara enklare.
Men, man kan ju inte sitta på en utbildning och sussa heller.
Funkar nog bajsdåligt skulle jag tro.
Så jag lär nog försöka somna ändå...
Ska bara ta en dusch först,
och ställa klockorna,
och försöka få in katten,
och borsta tänderna,
sen så...

Good luck Naannii! ^^

Inga kommentarer: