måndag 7 februari 2011

Operation

Operation blir det.
Inom en vecka sa de, men jag hoppas innerligt på att det blir redan nu inom de närmaste dagarna.
Kanske var det inte bara den där lilla benflisan som gått ur och kilat fast sig mellan två andra benstumpar,
utan också ett ledband som kraschat helt och hållet.
Som jag förstod det alltså,
det är inte alldeles lätt att förstå sig på läkare tycker jag...

In i fossingen ska de i alla fall gräva för att kika läget där inne.
Låter sisådär lagom mysigt! ^^
(Ärligt talat så är jag livrädd!!!)

Men ju längre tid det tar att få komma till operation,
desto längre tid tar det ju också att kunna börja jobba igen...
och det vill jag ska gå fort,
för jag börjar redan bli uttråkad.

Det är inte kul att knappt kunna röra på sig,
jag känner mig som ett jävla kolli.
Fucking hjälplös!

Rob skjutsade ner mig till mamsen på bibblan innan han åkte till jobbet,
så nu har jag åtminstone sju böcker att plöja mig igenom.
Alltid något!
Någon som har mer förslag på vad för roligt man kan pyssla med när man knappt klarar av att stå upp? "/

Tacksam för svar!

Inga kommentarer: