måndag 28 februari 2011

Händelserik månad

Februari började med att jag var Zzzzzzömnig och tyckte att tiden gick alldelens för fort.
Sen tyckte jag dygnet skulle ha några fler timmar och att alla dagar var den andra lik.
Helt plötsligt ville jag att någon snäll människa skulle ge mig sommar och sol,
innan jag blev stressad över hur i helskotta jag skulle hinna sova innan stora huvudstaden skulle intas av en massa onyttighet, när tilloch med Hugo-busen dragit sin kos och inte synts till nånstans!
Det var en STOR fråga i bloggen, och jag saknade en hel massa.
Krasch sa det, sen var det lite trasigt och knasigt helt och hållet. Jag fick vänta på operation,
och sen kom humördippen och höll i sig i flera dagar.
Hela bloggen blev en stor klagolåda om rädslor, viljor och smärtstillande.
När jag väl blev kallad till dagkirurgisk operation höll jag på att missa det,
men blev ju tillsist lagad och överlevde.
Då blev det att tala allvar och klara en helvetesnatt, innan det kom en jävla bra dag!
Hugo väl hemma igen så blev det sjusoveri på hög nivå och det såg stundtals mycket roligt ut här i soffan.
Rallyskogarna fick sig påhälsning av ett mongo på kryckor, och sen ville jag säga glad alla hjärtans dag till allesammans innan jag ordbajsade lite grann.
Det tidsfördrivades en hel del och jag blev överlycklig över att den nya datorn äntligen kommit.
Jag försökte vinna lite pengar åt karln i huset, men det blev nitlott av alltihop.
Det hittades en massa nytt och jag välkomnade ännu en Fredag.
Jag blev överlycklig över att få komma ut och slippa soffhörnet och umgås en gnutta.
Det blev en mega god morgon, innan det vankades krig!
Det blev en innesittardag, innan jag kom på att ombyte förnöjer,
och jag varnade känsliga läsare efter stygnborttagning och omgipsning.
Nattens resultat blev en massa bildfixerier, blogginlägg och sympativakenhet för karln som jobbade natt.
Absolut ingen bitterhet satt sig på min hjärna, och jag hade en trevlig förändring i hjärnan som I loved.
Det blev bättre med tiden och jag hälsade på en liten pluttskrutt och hennes helgoa föräldrar för en fika.
Det blev week-end, och en jävla krångel innan en skön kille blev glad och jag behövde lite hjälp. (behöver fortfarande)
Jag hade en dagens, och en ego innan jag kastade ut det gamla och hängde runt.
Blev glad av kära återseénden innan jag slängde in en dagens!


Sen var Februari slutt helt plötsligt!
Mycket hinner man med under en månad, även om den är så kort som denna.
Knasig månad lär jag säga.
Up's and downs hit och dit...Gammalt skit och nya benbrott.
händelserikt,
eller vad ska man säga?
haha

Inga kommentarer: